onsdag den 1. juni 2011

BOLLER I KARRY OG DEN GODE FARS

Jeg havde fri idag og spurgte min store dreng Max om hvad han aller helst ville have til aftensmad. Der blev selvfølgelig bestilt "BOLLER I KARRY".
 Jeg tvister altid opskriften med finthakket gulerødder og pastinakker...det smager fantastisk og så får børnene også deres grøntsager.

 Og så tvister jeg den endnu mere...for jeg laver helst min egen fars til kødboller, samt frikadeller.
OPSKRIFT PÅ DEN GODE FARS:
1 svinemørbrad
Scarlotteløg efter behov
1 æg
2 spiseskeer mel
1-2 dl mælk
Masser af salt og peber
Svinemørbraden hakkes på kødhakkeren og resten af ingredienserne kommes i. Derefter skal farsen røres meget længe og bagefter hvile i køleskabet i en times tid. Sådan får du den bedste fars til kødboller og frikadeller.

Garantere dig det bedste fars hvis du følger opskriften : )

2 kommentarer:

  1. Åh det hjemmelavede smager nu engang bedst. Lækre billeder.

    SvarSlet
  2. Du har så ret : ) Kh fra Jo

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...