lørdag den 26. februar 2011

Karkovski på mine vægge....





Alle billeder er fra KARKOVSKI

9 kommentarer:

  1. Ih hvor ser det bare godt ud!!! Glæder mig også dagligt over mine. Har kun plads til en så skifter ofte!
    Også lækker lampe!

    SvarSlet
  2. Det ser drøngodt ud. Hvor har du de fine, smalle rammer fra?

    SvarSlet
  3. Er det mig eller dig, der har hængt det ene billede på hovedet...?! (Det der er på det øverste billede øverst til højre)

    SvarSlet
  4. Arh! Hvor ser det godt ud Jojo!

    SvarSlet
  5. Ja ikk, de er bare så flotte...er virkelig glad for dem alle sammen. Rammerne er fra Føtex og Bilka (fås ofte på tilbud det ene eller andet sted).
    Det var sgu mig der havde hængt det ene billed forkert, skammeligt (Undskyld Kris!)

    Kh fra Jo

    SvarSlet
  6. Hihi, det er nogle gange forvirrende hvad der er op eller ned ;)

    SvarSlet
  7. Hvor hænger de flot. lækre vægge. Tror nok også de kommer til at hænge hos mig engang. Men det ved min kæreste ikke noget om endnu. Hihi.

    SvarSlet
  8. Skynd dig imens hun har dem på tilbud og så op med dem en dag manden ikke er hjemme ; )Kh fra Jo

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...