lørdag den 22. januar 2011

GIVE AWAY FRA "KARKOVSKI"

Kristina fra KARKOVSKI havde sendt denne lille extra overraskelse med sammen med de andre billeder jeg havde bestilt hos hende....4 stk billeder i A4 størrelse til en give away på min blog....normalt er det kun min makeup blog som er forbeholdt give aways, men disse 4 super flotte billeder er der jo ikke andet for at poste til foræring her på bloggen.

Det er en NO RULES give away og ALLE er velkomne til at deltage. Du skal bare smide en kommentar til indlægget her (husk din mail adresse hvis du ikke har en blog). Du må gerne linke til give away´en på din blog, hvis du har lyst.

Det heldige asen trækkes 7 februar : )

Læs mit indlæg om hende HER

Og husk mine to andre give away´s på min makeup blog, som du finder HER : )

24 kommentarer:

  1. Wow, det vil jeg bare gerne!!! Ihhh elsker smukt til væggene!!!

    SvarSlet
  2. MIG MIG MIG MIG. Jeg ved lige hvor de skal hænge.

    SvarSlet
  3. jeg forstår mig ikke på spansk, men jeg vil gerne vinde ;)

    SvarSlet
  4. Ih hvor er de fine. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  5. Superlækre billeder, som jeg rigtig gerne vil vinde! Krydser fingre og linker lige! :-)
    Ha' en skøn aften.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  6. Vil meget gerne være med Jo :)
    Linker selvfølgelig til dig :)

    SvarSlet
  7. Ej hvor er de fede. De vil pynte super meget hjemme i vores stue. Vil rigtig gerne være med.

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  8. Mig mig mig! Det er lige en præmie for mig! Uha, jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  9. Ih, hvor er de fine! Jeg vil mægtig gerne være med i kapløbet :)

    SvarSlet
  10. Hej, jeg har lige fundet dig via Vibeke. Jeg vil rigtig være det heldige asen ;o)
    mvh mette b

    SvarSlet
  11. cool! fingers crossed for luck x

    SvarSlet
  12. Det ville være fedt at vinde! Håber jeg er den heldige...

    mvh Thea (theamanley@gmail.com)

    SvarSlet
  13. JA tak - jeg vil da også meget gerne deltage:)

    SvarSlet
  14. Fine fine billeder, der vil passe eprfekt på Antons værelse.
    Mette

    SvarSlet
  15. Jeps - det må være mig der skal have nyt til rammerne! De er superfede. - Mette :)

    SvarSlet
  16. De er jo SÅ fine!!! Jeg krydser fingre og hopper rundt af spænding indtil 7/2 :)

    SvarSlet
  17. De ville være så fine i mit nye læsehjørne i stuen. Jeg håber virkelig at jeg vinder:-)

    SvarSlet
  18. De ville passe perfekt herhjemme!

    SvarSlet
  19. Åh mine vægge higer efter noget der kan pryde dem ;-)

    SvarSlet
  20. Super fine, og jeg har tilfældigvis en masse nøgne vægge- jeg vil rigtig gerne være med:-)

    SvarSlet
  21. Hej Jo
    Krydser mine pølsefingre og håber det bliver MIG der vinder ;)

    SvarSlet
  22. Det er godt nok nogle fine billeder! Jeg vil gerne være med i kampen;)

    SvarSlet
  23. Jeg vil også rigtig gerne være med, hvor er de skønne :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...