onsdag den 21. september 2011

DERFOR ER JEG VILD MED IKEA!!





9 kommentarer:

  1. Aij... lækre æsker! Dem synes jeg ikke, jeg så, da jeg var der forleden. Hmm... jeg må vist afsted igen :)

    SvarSlet
  2. Har ventet længe på de skulle komme på lager : ) Kh fra Jo

    SvarSlet
  3. Sikke fine æsker! Kan godt lide det enkle greb og samlingerne. Kan du huske, hvad de hedder?

    SvarSlet
  4. Kan ikke huske navnet, men det er en badeværelsesserie. Kh fra Jo

    SvarSlet
  5. Jah! Har LÆNGE ledt efter nogle enkle trææsker :)

    SvarSlet
  6. Jeg ææælsker IKEA ! Ynglings udflugt sted for en lille redebygger :)

    SvarSlet
  7. Det kan jeg godt forstå!! Det er jeg nemlig også! :D

    SvarSlet
  8. Lækre køb. Især kasserne.

    SvarSlet
  9. De kasser har været i restodre lige så længe jeg husker, så glad for jeg endelig fik dem i hus : ) Kh Jo

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...